Klantenservice
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Lemato Speciaal Gereedschappen
Tel: 0031 (0)182 787524
info@lemato.nl
KVK nummer: 60078421
BTW nummer: 853756946B01
Postadres:
Marconistraat 56
2809 PE Gouda
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam
webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Herroepingsrecht
Retourneren van artikelen binnen 14 dagen. Voor uw bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in u bezit is. Binnen deze termijn mag u, tenzij anders vermeld, het artikel bekijken en beoordelen.
Controleer altijd direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken we u vriendelijk zo snel mogelijk, maar toch uiterlijk binnen 24 uur, contact met ons op te nemen om dit te melden. Dit kan per mail via info@lemato.nl.
Bent u niet tevreden over het artikel, dan kunt u het retourneren, tenzij het een artikel betreft waarbij vooraf is aangegeven dat het niet onder het retourrecht valt. U kunt het artikel retourneren:
1. Binnen de zichttermijn van 14 dagen.
2. Als het artikel compleet en ongebruikt is.
3. Wanneer het artikel in de originele en onbeschadigde verpakking zit. Schrijf niet op de doos en gebruik geen ondoorzichtige tape (bijvoorbeeld duct tape), omdat dit de doos zal beschadigen. In deze gevallen zijn de kosten die hierbij worden gemaakt voor uw rekening.
4. De verzendkosten zijn altijd voor rekening van de klant, tenzij anders aangegeven.
Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel is het volgende van belang:
1. Neem binnen 14 dagen via e-mail (info@lemato.nl) contact met ons op.
2. Geef aan dat u een product wilt retourneren.
3. U ontvangt vervolgens een mail ter bevestiging.
4. Stuur het artikel zelf terug naar het volgende adres tenzij anders aangegeven.
Lemato
t.a.v. Serviceafdeling
Marconistraat 56
2809 PE Gouda
Nederland
Terugbetaling koopsom
Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben, betalen wij het door u betaalde bedrag terug op uw rekening nummer.
Houd u rekening met een terugstort termijn van maximaal 14 dagen na het terug zenden van het retour pakket.